TBWA\ i Optimum Media OMD promują rodzinny model Nissana
17.03.2006, 09:33
Pod hasłem ”Bo mieć dzieci to największa przygoda” ruszyła kampania promująca Nissana Note. Dla Nissan Sales Central & Eastern Europe realizuje ją agencja TBWA\Warszawa i dom mediowy Optimum Media OMD.
Na potrzeby kampanii, agencja TBWA\Warszawa zaadaptowała cztery filmy reklamowe, spot radiowy, layout prasowy oraz plakaty na outdoor, które przygotował paryski oddział agencji. Spoty telewizyjne emitowane są w TVP, TVN-ie oraz Polsacie do końca kwietnia. Ogłoszenie prasowe można do 23 marca zobaczyć w ”Fakcie”, ”Magazynie Wysokie Obroty” (”Gazeta Wyborcza” ), ”Metrze”, ”Metropolu”, ”Rzeczpospolitej”, ”Wprost”, ”Polityce”, ”Newsweek Polska”, ”Motorze” oraz ”Auto Świecie”. Spoty telewizyjne i radiowe informują także o dniach otwartych w salonach Nissana 25-26 marca. Podczas tego weekendu odbędzie się konkurs rysunkowy dla dzieci. Zwycięski rynunek wykorzystany zostanie w kolejnej kampanii promocyjnej Nissana, a rodzina autora otrzyma samochód Nissan Note na miesięczny okres próbny.(MŁ, 17.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










